söndag 30 januari 2011

En vanlig helgdag hos mig

en vanlig t.ex. lördag hos mig är så här:

Det börjar med att jag vaknar typ 8 halv 9 (jag vet skit tidigt för att vara en helg) då går jag upp och tittar på tv,datan eller läser. När klockan är 9 halv 10 väcker jag mamma och se äter vi fruckost, antingen rostad macka med ost eller flingor med mjölk framför tv´n. sen bloggar jag eller gör något med syrran, kanske messar med Jojo eller läser igen, fram till lunch. Lunchen brukar vara enkel men god, typ pasta med något gott till, eller pannkaka, köttbullar med potatis m.m. Efter lunchen kanske vi går till centrum eller mataffären  fram till typ 3, 4 någonting. Då fikar vi. Sen brukar jag gå ut. Klockan halv 7, 7 äter vi middag, det brukar bli något "stiligt" som kött med bearneissås (vet ej hur det stavas) och potatis eller något. Typ vi 8 myser vi och tittar på något kul program på tv. Det här är min lördag, det låter kanske tråkigt men det är skönt och avslappnande att bara vara hemma och ta det lungt! Kram o puss, Dani G :) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar